Originally posted by LLH
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mortens` Golf 1992 CL med Soundstream
Collapse
X
-
Originally posted by Typhon View PostMorten going SQ? WTF
Fikk litt bassiler fra Ketil da jeg satt i bilen og fikk en demo.
Dette er jo lav budsjett sq da.
Av ett basshode.... så ikke forvent for mye folkens. Tidskomp? HA! Balanse er flott ting (eller dempingen på delefilteret )
Comment
-
Jupps! Gjort litt i dag også! Dempet dørene med litt mer STP så nå er det 2 lag, bygget om "søpplekassene" nederst i dørene og støpt inn en baffel på skrå.
Dæven steike for greit det er med "Irma" og klyper fra biltema. Gjort på null og niks. (takker Lars og Ronny for tipset)
Utenom det så hjalp Lars meg litt på døren i dag med dempingen Han bidro med hele 5x5 cm STP. Takk for hjelpen Lars.
Så fikk jeg hentet ML 3000 i dag. Søt sak, men plaget meg litt at det var enkel 4 ohm samt ikke samme farge som MLK 165 men, men....
Tatt bilder under byggingen, men må finne den forbanna kabelen i flyttingen her.
I morra så blir det vel litt mer støpen ca jeg må lage en eller annen finurlig greie for å tette mellom rommet fra element til dørtrekket (8 cm)
Comment
-
Originally posted by Morten Pettersen View Postjeg må lage en eller annen finurlig greie for å tette mellom rommet fra element til dørtrekket (8 cm)Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostBruk stirmler av dempematte som du klistrer fra baffelen og bretter inn i døra og limer fast på baksiden av innerplata på døra, slik at det blir tett og elementet spiller inn i døra og ikke baksiden av dørtrekket.
bra du har tatt til fornuften nå Morten, og kjører litt Sq96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostBruk stirmler av dempematte som du klistrer fra baffelen og bretter inn i døra og limer fast på baksiden av innerplata på døra, slik at det blir tett og elementet spiller inn i døra og ikke baksiden av dørtrekket.
Skal teste i dag
Å finne kabelen.........
Comment
-
Originally posted by Morten Pettersen View PostFornuft? Vel... Langt i fra så moro da, når damene sitter i bilen å man guffer opp lyden. Eller ølen ser ut som en vulkan
øl i bilen??? hmmmm fydda96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!
Comment
-
Yes da! Da har vi fin justert litt på kantene og støpt inn en vegg på ca 9 cm for å få all lyden fra 6,5" inn i døren.
Takker EA for lånet av vinkelsliper og engangshandsker. (jeg glemmer jo alt verktøy som vanlig)
Etter maten så blir det å prøve montere trekket i kjerra, hvis glassfiberen har herdet.
Fortsatt ikke funnet kablen, men leiter
Comment
Comment