Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mortens` Golf 1992 CL med Soundstream

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LLH View Post
    Blirr sjef i gata altså
    Nja. Får se når det kommer litt mer RMS og dytter litt på membraen neste gang det blir montert i bilen

Comment

skal speide etter deg utafor sofus jeg da vil se bakviskern din
      www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by klovnster View Post
        skal speide etter deg utafor sofus jeg da vil se bakviskern din
        Da blir du nok skuffa nå. Soundstream er tatt ut av bilen å begynner bygging og klargjøring for MLK 165 med en ML 3000 baki. Og en eller annen form for amp

Comment

Jau. Xxx er nå ute å har i dag dempet dørene, begynnt på dørene foran (igjen) og montert alarm.
          Skulle legge ut bilder fra mobilen, men fant ikke kablen.
          I morra skal jeg hente subben som skal inn. Hertz ML 3000

Comment

Morten going SQ? WTF
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
              Morten going SQ? WTF
              Er helt sant.
              Fikk litt bassiler fra Ketil da jeg satt i bilen og fikk en demo.
              Dette er jo lav budsjett sq da.
              Av ett basshode.... så ikke forvent for mye folkens. Tidskomp? HA! Balanse er flott ting (eller dempingen på delefilteret )

Comment

Artig...
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                  Artig...
                  ææææhhh... Skal alltid være så kresen du.

Comment

Jupps! Gjort litt i dag også! Dempet dørene med litt mer STP så nå er det 2 lag, bygget om "søpplekassene" nederst i dørene og støpt inn en baffel på skrå.
                    Dæven steike for greit det er med "Irma" og klyper fra biltema. Gjort på null og niks. (takker Lars og Ronny for tipset)
                    Utenom det så hjalp Lars meg litt på døren i dag med dempingen Han bidro med hele 5x5 cm STP. Takk for hjelpen Lars.
                    Så fikk jeg hentet ML 3000 i dag. Søt sak, men plaget meg litt at det var enkel 4 ohm samt ikke samme farge som MLK 165 men, men....
                    Tatt bilder under byggingen, men må finne den forbanna kabelen i flyttingen her.
                    I morra så blir det vel litt mer støpen ca jeg må lage en eller annen finurlig greie for å tette mellom rommet fra element til dørtrekket (8 cm)

Comment

Originally posted by Morten Pettersen View Post
                      jeg må lage en eller annen finurlig greie for å tette mellom rommet fra element til dørtrekket (8 cm)
                      Bruk stirmler av dempematte som du klistrer fra baffelen og bretter inn i døra og limer fast på baksiden av innerplata på døra, slik at det blir tett og elementet spiller inn i døra og ikke baksiden av dørtrekket.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                        Bruk stirmler av dempematte som du klistrer fra baffelen og bretter inn i døra og limer fast på baksiden av innerplata på døra, slik at det blir tett og elementet spiller inn i døra og ikke baksiden av dørtrekket.
                        tror jeg "låner den ideen litt jeg

bra du har tatt til fornuften nå Morten, og kjører litt Sq
                        96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
                        Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
                        tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                          Har tenkt tanken, men litt skeptisk på om den vil ligge i 9 cm luft, der jeg vil ha den til det herder.
                          Skal teste i dag
                          Å finne kabelen.........

Comment

Originally posted by MariusFa View Post
                            tror jeg "låner den ideen litt jeg

bra du har tatt til fornuften nå Morten, og kjører litt Sq
                            Fornuft? Vel... Langt i fra så moro da, når damene sitter i bilen å man guffer opp lyden. Eller ølen ser ut som en vulkan

Comment

Originally posted by Morten Pettersen View Post
                              Fornuft? Vel... Langt i fra så moro da, når damene sitter i bilen å man guffer opp lyden. Eller ølen ser ut som en vulkan
                              måkke skryte på deg å ha damer i bilen nå

øl i bilen??? hmmmm fydda
                              96mod 306Style All Show - No Go prosjekt
                              Focal-DynaBel-Installbay-Pioneer
                              tusen takk til kompiser for all hjelp. og forum mennesker som er hyggelige å hjelper meg!

Comment

Yes da! Da har vi fin justert litt på kantene og støpt inn en vegg på ca 9 cm for å få all lyden fra 6,5" inn i døren.
                                Takker EA for lånet av vinkelsliper og engangshandsker. (jeg glemmer jo alt verktøy som vanlig)
                                Etter maten så blir det å prøve montere trekket i kjerra, hvis glassfiberen har herdet.
                                Fortsatt ikke funnet kablen, men leiter

Comment

Working...
                                X